تاراجونمتاراجونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

دخترم تارا

دختر عموها رفتن....

1391/4/20 21:13
نویسنده : رویا
965 بازدید
اشتراک گذاری

امروز فرناز و مهسا رفتن خونشون  ... 

باز تنها شدیم ، یه هفته ای سرمون گرم بود خوش بودیم  .... تارا با فرناز و مهسا منم با زن عمو زهرا که مثل خواهرم دوستش دارم روزای خوبی داشتیم ....   بازار میرفتیم پارک میرفتیم درددل میکردیم و..... زبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصل

حیف زود تموم شد و رفتن خونشون

این دم غروبی چقدر هوای خونه سنگینه ،  عزیزان هنوز نرفته دلمون بدجوری براتون تنگ شده

 

هوای یه مسافرت کوچولو زده به سرمون شاید یکی از همین روزا من و دخملی با بابا شفیعی (بابای خودم) بزنیم بیرون و یه آب و هوایی عوض کنیم ...  زبانکده محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم مامان درسا
21 تیر 91 1:32
وای گفتی مسافرت ، دلم خواست
خیلی میچسبه ، حتما برو ، جای منم خالی کن
بوسسس



احتمالا بره بعد از ماه رمضان آخه قراره مهمون بیاد برامون
بابای دوقلوها
21 تیر 91 20:41
انشالله بازم زودی میان پیشتون
آی گفتی
مسافرت بر هر دردی دواست


آره روح و روان آدم تازه میشه
ستاره زمینی
21 تیر 91 23:14
azizam manam vakhti mehmanamon miran ashkam dar miyad.
مامان پریسا
22 تیر 91 12:31
ایشالله خونتون همیشه پر از شادی باشه.




ممنون خاله جون
رایکا(پوسترساز)
22 تیر 91 23:09
سلام مامان تارای عزیز مرسی که به وبلاگم سر زدید.شما هر عکسی رو که مایل بودید طراحی بشه رو به ایمیل من میکنید و اگر طرح یا مدل خاصی مدنظرتون هست، پیشنهاد میدین.هزینه ش هم قابلتونو نداره، برای هر عکس 1500 تومان میپردازید. پذیرش سفارش به صورت زیر است: طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما کارت ویزیت روتوش عکس طراحی پوستر با بکگراند و طرح دلخواه شما طراحی عکس های رویایی از شما و یا کودک شما طراحی عکس دلخواه برای عکس بالای وبلاگ شما و... و طراحی هر عکس به سلیقه و پیشنهاد خودتان البته ژست عکس هم خیلی مهمه و اونطر که من توی وبلاگتون دیدم، ژست های تاراجان عالیه.قربان شما
خاطرات مجید
23 تیر 91 0:27
عالی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم تارا می باشد