تاراجونمتاراجونم، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

دخترم تارا

آرایشگر ناشی

1391/4/28 19:46
نویسنده : رویا
2,120 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلک های شباهنگ      شکلک های شباهنگ   شکلک های شباهنگ    شکلک های شباهنگ

دیشب دخملی یهو زد به سرش رفت اتوی مو رو آورد و گفت مامان بیا موهای منو مثل موهای فرناز فرفری کن  منم عاشق آرایشگری معطل نکردم و دست به کار شدم  بعداز ده بیست دقیقه ای وقتی نتیجه کار رو نگاه کردم از خنده روده بر شدم .  niniweblog.com

  آخه قیافه اش خیلی خنده دار شده بود نمیدونم آرایشگر ناشی بود یا موهای فر به دختری نمی اومد...  niniweblog.com   

 خودتون نظر بدین ایراد از من بود یا.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

اینقد بهش خندیدم رفت بازشون کرد و شونه شون کشید ولی مگه صاف میشدند کار خودمو کرده بودم اینم عکس آخریش :

طفلی عزیزم .....توروخدا ببینید قیافه شو به چه روزی انداختم  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

جیگر مامان
29 تیر 91 0:15
سلام تارا جون به نظرم موهات با مزه شده مبارکت باشه به پارسا جون هم سر بزن
مامان محمد معین
29 تیر 91 1:44
تارا خانم با موهای فر هم قشنگه


مرسي خاله جون
zahra
29 تیر 91 13:27
سلام گلم .
خوبی؟
از این که به رویای آسمانی من سرزدی ممنون عزیزم.
این آدرس این یکی وبمه.
آدرسشو برات گذاشتم عزیز.حتما سربزن .
موفق باشی گلی
سلام به تارا جون برسون


چشم حتما سر ميزنم ممنون كه سر زدي عزيزم
الهه مامان روشا جون
30 تیر 91 22:40
سلام مامانی.مرسی که بهمون سر زدی و تولد روشا جون رو تبریک گفتی.
این روز یکی از بهترین روزهای عمرم بود و اطرافیان با تبریکاتشون شادی منو چند برابر کردن.
من این محبتت رو هیچ وقت فراموش نمی کنم.چون دخترم تمام وجودمه.


خداوند دخملي نازتو از همه بلاها حفظ كنه عزيزم
مامانی درسا
31 تیر 91 2:21
از بس با موی صاف دیدیش واست اینطور بوده والا خیلی هم باحاله ..... مامان بدجنس دخترم همه جوره خوشگله


واي نه خداييش خنده دار شده بود
هدیه خدا-فریماه
1 مرداد 91 12:22
دستت درد نکنه مامان آرایشگر.


خجالتمون نديد خواهر
نگين
4 مرداد 91 13:25
سلام
اينم واسه خودش تنوعي ديگه
براتون آرزوي سلامتي آرامش و لبخند دارم.


ممنون از حضورتون
پارمیدا
5 مرداد 91 11:36
تارا خانم شما هم خیلی ناز و خوشکلی ماشااله و هم اسمت خیلی قشنگه.


ممنون عزيزم شما لطف دارين
جیگر مامان
6 مرداد 91 13:39
سلام گلم چطوری؟کم پیدایی اوایل با هم لینک شدیم ولی دیگه پیدات نشد ولی به نظرم موهات به مزه شده بهت میاد اینم یه مدل دیگه به وبم سر بزن نظر بده چرا من تو لینکات نذاشتی؟


سلام گلم نتمون مشكل داشت . معذرت ميخوام فراموش كردم . الان لينكت ميكنم بوووووووووووووس
ستاره زمینی
8 مرداد 91 16:50
اخی عزیزم قشنگ شدی ولی اگه یه کم بیشتر تحمل میکردی زیباتر میشد ماشالا خودت قشنگی.


چشماتون قشنگ ميبينه خاله جون
ستاره زمینی
8 مرداد 91 16:51
مامانی مهربون چون خندیدی فرشته کوچولو شده


آره بهش برخورد حسابي
جیگر مامان
10 مرداد 91 0:35
سلام خاله مرسی از اینکه لینکم کردینفقط برام دعا کنین که22تاریخ زایمانم هست و من خیلی میترسم


توكل كن به خدا و اصلا هم نترس عزيزم
بابای دوقلوها
10 مرداد 91 15:37
خیلی هم بد نشده که، من یکی که خوشم اومد
همینجووری ادامه بدید یه چیزی بمیشید آخرش


آره ادامه ميدم مدل مفت و مجاني هم كه در اختيارم هست!
بابای دوقلوها
10 مرداد 91 15:40
راستی وبلاگتون یه مشکلی پیدا کرده
من به سختی تونستم بیام
یه چند وقتی هست که هر موقع بازش میکنم این پیغام رو میده

Reported Attack Page!

آره به خاطر كد اشتباهي كه تو تنظيمات گذاشتم تو موزيلا باز نميشه ولي با اكسپلورر مشكلي نداره





This web page at tatali.niniweblog.com has been reported as an attack page and has been blocked based on your security preferences.





Attack pages try to install programs that steal private information, use your computer to attack others, or damage your system.Some attack pages intentionally distribute harmful software, but many are compromised without the knowledge or permission of their owners.

ظاهرا دشمن به وبلاگتون حمله کرده


تارا
12 مرداد 91 13:53
سلام
ممنون مامانی
ممنون که سر زدید
منم موی فر میخوام اما سجاد نمیذاره برم فر بزنم چون موهای خودش فر هست میگه دوست ندارم



منم موهای فرفری دوست دارم
zahra
12 مرداد 91 14:42
سلام عزیزدلم.
این فیلم سلیقه ایه.
فیلم خوبیه اما راه های خلاف رو.....
آره ارزش داره .نگاش کن .شاید بیشتر قدر این نازنین دخترتو بدونی عزیزم.
من یه وب دیگه هم دارم .
به اونم سربزن.اگه موافق بودی با تبادل لینک خبرم کن.اینم آدرس:
http://www.zahra4479.blogfa.com


سلام گلم لینکت کردم
افسون
14 مرداد 91 13:11
سلام عزيزم شما هم ماشااله دختر خوشگل و نازي داريد، با موهاي فرفري هم خوشگل شده ممنون كه به وبلاگ هستي من هم سر زدين.


سلام گلم مرسی از لطفتون
ستاره زمینی
14 مرداد 91 20:59
کسرا کوچولو
17 مرداد 91 22:45
مرسی از حظورت.تارا جون رو ببوس نظرتون راجب تبادل لینک چیه؟


لینکتون کردم عزیزان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم تارا می باشد