تاراجونمتاراجونم، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

دخترم تارا

شیرینک من

1390/9/20 12:52
نویسنده : رویا
512 بازدید
اشتراک گذاری

هفته قبل سه چهار روزی با هم رفته بودیم خونه بابابزرگ ،هر روز خونه یکی از عموها مهمون بودیم. به تارا بیش از اندازه خوش گذشت. از تنهایی دراومده بود با بچه ها بازی می کرد. یه روز که با دختر عموهاش فرناز و مهسا رفته بودیم بیرون تارا و دخترا کمی از ما دورتر مشغول بازی شدند .بعداز نیم ساعتی تارا دوید پیش من و با هیجان گفت مامان کوه مهسا اینا دهن داره !!!    تعجبگفتم چطوری؟ گفت گوش کن الان من باهاش حرف میزنم اونم جوابمو میده ... بعد با صدای بلندی داد زد ااااییییییی کووووووه تو بهتری یا من؟نیشخند

بارها و بارها این جمله را تکرار می کرد و از آنجایی که عادت به بلند حرف زدن نداشت مدام به سرفه می افتاد و صداش هم تا دو روز اساسی گرفته بود.

لبخندلبخند

تارا در مورد خدا زیاد کنجکاوی میکنه، یه روز دیدم داره روی تختش هی می پره بالا پرسیدم چیکار می کنی مامان؟گفت خیلی بالا بپرم تا دستم به خدا برسه!!! ... یه شب هم روی تخت دراز کشیده بودیم و من براش قصه می گفتم که عطسه کرد ، بعد پرسید مامانی تو گفتی که خدا همه جا هست ، گفتم آره پرسید: یعنی اینجا زیر سقف بالای سرمون هم هست؟ گفتم آره عزیزم چرا؟ گفت: وقتی عطسه کردم جلوی دهنمو نگرفتم فکر کنم عطسه ام خورد به خدا !! قهقهه بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

صونا
22 آذر 90 1:10
عزيزم از اينکه به من سر می زنی خيلی خوشحالم.
از اينکه به جمع دوستان تارا جون پيوستم خوشحالم.
در ضمن شما لطف دارين که نوشته هامو می خونيد...عزيزم ممنونم
انشاالله تارا جون هم به جواب همه سوالاش می رسه ....


خواهش مي كنم عزيزم، ببخشيد كه فضولي ميكنم مي خواستم بپرسم صونا يعني چي؟
صونا
22 آذر 90 14:19
سلام عزيزم. خواهش می کنم...
صونا اسم خودمه...و اسم ترکی ست...ما آذربايجانی هستيم و به ترک بودنمان افتخار می کنيم.صونا اسم پرنده ای است از تيره غازها با سری آبی و سبز و کله غازی رنگ که پرنده ای شناگر و بسيار آرام است.
و معنی ديگر آن پرهيزگار،پاکدامن و درستکار می باشد...


سلام من هم لرهستم و از آشنايي با شما خوشبختم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم تارا می باشد