تاراجونمتاراجونم، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

دخترم تارا

تارا مانكن

1391/3/7 14:51
نویسنده : رویا
462 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه من و تو و بابايي و مادربزرگ رفتيم خونه عمه صغري ، عصري كه ميخواستيم برگرديم زياد اصراركردند كه شام هم بمونيد ماهم هي بهانه مياورديم كه تو گفتي عمه مابايد بريم آخه من بايد برم خونه دوستم و باهاش بازي كنم وگرنه باهام قهر ميكنه !!!

 

*****************************************

 

سه شنبه هم عروسي دايي سجاده(پسرعموي من) يه روز لباس محلي مي پوشي يه روز لباس عروس بعدش تيپ اسپرت و....  مثل مانكنهاي فشن تي وي از اين سر اتاق با ادا و اطوار ميري اون سر اتاق و من هم كه تماشاچي و هي بايد نظر بدم (وااااااي لباس اين يكي چقد خوشگله ،اين يكي زياد بد نيست ، اون زشته و... ) وبالاخره لباس عروس رو انتخاب كردي ولي ... در صورتيكه من برات توربخرم و بلندترش كنم تا روي زمين برسه و شما هم با پرستيژ مخصوص عروس خانمها از دوطرف بگيريش و از زمين بلندش كني خلاصه منم تسليم شدم لباستو برات بلند بلند دوختم . حالا دو روز مانده به اجراي شوي عسل خانم بريم ببينيم مانكن مامان چيكار ميكنه؟

zibazibazibazibazibaziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ستاره زمینی
7 خرداد 91 23:14
سلام تارا جون منتظر نظر شماییم.لباس عروس زیبا را پوشیدی؟


سلام تو عروسي مي پوشم
بابای دوقلوها
8 خرداد 91 10:26
دختره دیگه
خوب مامانی یه چند تا عکس از مانکنمون میذاشتی
انشالله عروسی خوش بگذره


ممنون ، آخه زياداز عكس گرفتن خوشش نمياد بايد نازشو بكشم تا بذاره ازش عكس بگيرم
مامان آرینا موفرفری
8 خرداد 91 16:29
مبارک باشه .
حتما خیلی ناز می شی عزیزم.


مررررررررررسي خاله بوووووووووووس
مامان فافا
8 خرداد 91 20:40
سلام تارای عزیزم.مطمئنم لباست خیلی قشنگه
انشاالله عروسی بهتون خوش بگذره


ممنون خاله راضيه عزيزم دوست دارم
مامان امیر علی
9 خرداد 91 10:53
وای وای وای تو همینطوری هم ناز نازی هستی دخمل نازم بوس


ممنون خاله خوب و مهربونم
مامان الناز
9 خرداد 91 13:59
سلام خانمی
انشاله خدا حفظش کنه واستون
من مامان النازم
منم تازه وبم و راه انداختم
خوشحالم میشم به منم سربزنید...:
اگه دوست داشتید تا تبادل لینک کنیم



ممنون عزيزم چشم با افتخار لينكتون ميكنم
مامان پریسا
11 خرداد 91 2:19
وای مامانی پس بدون عکس؟

عکس مانکن خوشکلمونو بذار دیگه

برای جشن دعوت شدید بفرمایید


چشم حتما ميذارم
رها
18 خرداد 91 21:04
ای جان
عزیزززم
دلم براتون خیلی تنگ شده


وااااااي آبجي جونم ماهم خيلي دلمون برات تنگ شده پاشو بيا ديگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم تارا می باشد