تاراجونمتاراجونم، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

دخترم تارا

تولد بابایی

1391/1/15 7:48
نویسنده : رویا
400 بازدید
اشتراک گذاری

روز 12 بهمن تولد باباجون تارا بود .اونروز نتونستیم تو وبلاگ بهش تبریک بگیم به جاش امروز تولدش رو با دوستای دنیای مجازیمون جشن میگیریم.

تارا: بابا جونم بهت تبریک میگم قلب

رویا : خوشبختی من در بودن با توست وروز تولد تو تقدیر خوشبختی من است. تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی.

عزیزم به خاطر همه آرامشی که از تو دارم خدا را شکرمی گویم .به پاس تمام خوبیهایت بهترینها را برایت آرزو دارم. بهترین عشق دنیا زیباترین گلهای گیتی تقدیم به تو ...ماچ تولدت مبارک قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهدي
21 بهمن 90 13:40
سلام آبجي رويا
دخترخوشگلي داري چشم نخوره ايشاالله/من خودم يك ماهه ديگه ميخوام عروسي كنم برام دعاكن/تارا رو ازطرف من ببوس


سلام انشاءالله هميشه خوشبخت باشي و دلتان لبريز از عشق
آریایی فر
29 بهمن 90 11:56
در صورت امکان منو لینک بکن
من عاشق کهگیلویه و بویراحمدم


چشم حتماً
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم تارا می باشد