تاراجونمتاراجونم، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

دخترم تارا

قایم شدن از نوع تارایی

1391/4/4 0:18
نویسنده : رویا
1,066 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز مهسا (دخترعمو) از پیش تارا رفت و اون بازهم تنها شد. حالا مدام بهونه گیری میکنه که حالا باکی بازی کنم ، نمیخوایم بریم خونه کسی‌؟ کسی نمیخواد بیاد خونه مون؟ امشب هم گیرداد به من که بیا باهم قایم موشک بازی کنیم . خیلی خوب من چشم میذارم تو برو قایم شو ... ١ ٢ ٣ ٤ ٥ ٦ ٧ ٨ ٩ ... اومدم تارا ... 

 هنوز تو پذیرایی بودم که از تو اتاق خواب داد زد مامان من تو اتاق خواب نیستم نیایی ها !!! قهقهه

غش کردیم از خنده رفتم تو اتاق خواب که دوباره از پشت در (جایی که قایم شده بود) گفت من اونور پشت تخت قایم شدم !!!قهقهه

 

واااااااااااااای خیلی خسته ام چشمام میسوزه از خستگی و بی خوابی

قیافه من الان  مصداق این شکله    

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان پریسا
4 تیر 91 20:01
آخی......
تارا جون ، مامانی خسته شده بیا با من قایم موشک بازی کن


ممنون که به دادم میرسید
مامان سونیا
5 تیر 91 9:09
سلام مامانی مهربون خسته نباشی چکار کنیم دیگه مامامانای کارمند موقع بازی با این شیطونکها کم میاریم و خسته میشیم


آره واقعا من یکی که خییییییلی کم میارم نه اینکه خودم تنبل هم هستم برا اینه
بابای دوقلوها
5 تیر 91 14:47
چه باحال گلی مثلا میخواسته رد گم کنه دیگه آی قلبووون این شیرین عسلا
ستاره زمینی
5 تیر 91 21:12
تارا جون کمی هم به فکر مامانی باش عزیزکم وروجک منم همینطوریه .خدا بهتون قوت بده با این شیطنت.


وای نگو وقتی گیر میده دیگه دمار آدمو درمیاره
ستاره زمینی
5 تیر 91 21:14
خدا قوت عزیزم. الان فقط عشق بازی اصلا خستگی معنی نداره.
مامان فافا
7 تیر 91 15:59
سلام مامانی خسته نباشی....ان شاالله همیشه خوش باشید


ممنون آبجی شما هم مهینطور
جیگر مامان
7 تیر 91 18:29
خدا صبر بده گلم صد ماشا... به صبر و حوصلتون ولی اشکال نداره بهش نه نگو.
شايان
19 تیر 91 7:12
سلام اگه ناراحن نمي شي لينكت كردم


نه عزیز خیلی هم خوشحال شدیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم تارا می باشد