تاراجونمتاراجونم، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

دخترم تارا

مدادرنگی عین مال نازنین میخوام

1391/4/7 20:44
نویسنده : رویا
962 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم دیروز رفتی تو کوچه و جلوی در خونه با نازنین همسایه بازی میکردی نازنین خانم یه بسته مداد رنگی که جعبه شون استوانه ای شکل بود و یه دفتر نقاشی دستش بود و نقاشی میکشید .

امروز صبح که از خواب بیدار شدی حدودای ساعت 12 ظهر بود که یهو یادت اومد و به بابایی گفتی که من از مداد رنگی های نازنین میخوام، هرکاری کرد که مگر صبر کنی تا من از سرکار برگردم و عصری باهم بریم بخریم فایده نداشت مرغ تارا خانم یه پا داشت.  همچین اشک می ریخت که نگو و نپرس

خلاصه بابایی بیچاره رو مجبور کردی اون موقع ظهر هوا به این گرمی بره مغازه و برات لنگه همونو بخره...
(درحال حاضر تارا خانم دوبسته مداد رنگی و دوبسته مداد شمعی و یک بسته ماژیک داره ، ولی مرغ همسایه غازه دیگه )
بابایی یه دیگه دخترشو لوووووووووووووووووس کرده ، من یکی که دوست ندارم بچه با گریه به خواسته هاش برسه و تا جایی که امکان داره تو اینجور مواقع در برابر خواسته هاش مقاومت میکنم.

دختر گلم مامانی خییییییییللللللللللللییییییییی دوست داره و اصلاً دوست نداره که بدعادت بشی و رفتارایی که در شآن یه دختر گل مثل تو نیست از خودت بروز بدی ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ثنا و ثمین
8 تیر 91 2:28
سلام خانومی.ممنونم که بهمون سر میزنی.به بزرگی خودت ببخش چون مسافرت بودم و نتونستم زیاد بیام نت.
دختر گلت رو ببوس


مررررررسی عزیزم خوشحال شدیم تشریف آوردین بووووووووووس برای ثنا و ثمین خوشگلم
مامانی درسا
8 تیر 91 11:29
امان از این بابا ها با این کاراشون یه وقتایی یه کارایی میکنن میخوام همشونو یه چا خفه کنم ولی از شوخی بگذریم مبارکش باشه ایشالا بهترینا رو نقاشی کنه ..... نقاشی کشید .اسمون بذار ....... راستی عروسی و تولد هم مبارکش باشه مامانی میگم شما خوزستانی هستی از طرز لباس محلی خانوما تو عروسی اینو میگم ......


نه عزیزم بغل گوش خوزستان یه کم اینورتر گچسارانی هستیم استان کهگیلویه و بویراحمد
مامانی درسا
8 تیر 91 11:32
راستی به خونه نانازیاتون هم یه سر زدم ..... دوستتون دارم و لینکتون کردم اگه دوست داشتین شما هم ......


ممنون از تشریف فرمایی تون با افتخار لینک شدید
مامان سونیا
8 تیر 91 18:05
مبارکت باشه خوشگل خانم خاله حالا چند تا نقاشی خوشگل بکش باهاشون تا مامانی عکسشون رو بگذاره ما هنر شما رو ببینیم دخملی
مامان سونیا
8 تیر 91 18:10
کتابهای رمان از نازی صفوی مثل برزخ اما بهشت -دالان بهشت و... کتابهای فهیمه رحیمی مثل اتوبوس و.. کتابهای مودب پور مثل شیرین- یلدا- یاسمین رمانهایی مثل گندم- برنج تلخ- همیشه در قلب منی بامداد خمار- روزهای خاکستری- در آغوش باران- چشمهایت- نگاهم کن- وسوسه های زنانه- سپیده عشق و خیلی رمانهای قشنگ دیگه و اگر رمان خارجی میخونید بلندیهای بادگیر -اسکارت -بر باد رفته- غرور وتعصب- جنایت و مکافات- انسوی نیمه شب-و... به هر حال اینها به ذهنم میرسه اگر باز به ذهنم رسید بهتون معرفی میکنم


مرررسی عزیزم رمانهای خارجی رو بیشتر دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم تارا می باشد